5 dagar kvar till lov!!!

Hej bloggen!
Uppdateringen har verkligen varit sämst, men har inte hunnit pga. pluggande till dem två sista proven, varav ett idag och ett igår. Tyskaprovet gick helt OK och matteprovet idag gick förvånansvärt bra, för första gången typ!
Så idag började jag 9.30 och slutade 10.30 för att sedan ta bussen till Allum för att möta upp mamma och pappa för att småhandla lite.
Imorgon är det Fredag och jag ska på sleepover hos en av mina absoluta favoriter Linnéa! Kommer kanske att lägga upp några bilder på Lördag!
Ska försöka att hinna med att blogga imorgon.
Kram!


Mössprovning @Lindex med min favorit i Tisdags.
Lite för snygga kanske...

Kommentarer
Postat av: Catrine

Hhohohoh, gillareeej <3

2011-12-15 @ 16:30:44
URL: http://catrine.webblogg.se/
Postat av: Cassie

I miss yooou!

men vi ses imorgon, tralalalala <3

2011-12-15 @ 16:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0