Gotta get down on Friday!

Hejhej!
Igår så var vi på sjöfartsmuséet med klassen, det var la helt OK. Sen var jag och åt Thai med Catrine, Tess och Lovisa, jättegott och mysigt var det. När vi kom tillbaka till skolan så hade vi kanske en halvtimmes matte när rektorn säger att dem stänger skolan eftersom det har varit något fuskbygge med takplattorna så dem kan ramla ner. Så vid 13.30 igår stängdes skolan och den var även stängd idag. Sen på eftermiddagen var jag på Liseberg med mamma, min lillebror och mammas kusin, trots lite regn och dåligt väder var det riktigt mysigt. När jag kom hem satt jag och kollade på Pretty Little Liars, och det är även vad jag gör just nu.
Om en litet tag ska jag träffa Linnéa och vi ska ta en promenad till ICA och jag ska handla lite.
Vad ska ni göra idag och resten av helgen?
Imorgon kommer mina fina tjejer hit för att fira mig lite i efterskott. Mysigt värre eftersom det känns som om det var 100000 årsedan jag träffade dem. Saknar er massa. <3
Kram <3

På den första bilden är det, Mamma, jag och hennes kusin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0