2:a Advent <3

Hejhej bloggen!
Världens hatdag idag, nämligen Söndag. Men lite mysigt är det faktiskt eftersom det är 2:a Advent, och det betyder typ, inte långt kvar till julafton.
Igår så var mina fina tjejer hos mig, vi umgicks, skrattade, pratade och allt sånt som tjejer gör när dem är med varandra. Tack för en underbar kväll!
Just nu sitter jag och äter lussebullar, dricker mjölk och ska strax fortsätta att plugga eftersom jag har prov på både Tisdag och Onsdag. Tycker lite synd om mig själv.
Hur har eran helg varit? :)
Kram
En bild på mig och Linnéa från igår kväll efter att alla andra hade stuckit.

Kommentarer
Postat av: Robin

sv: Mysigt, hehe :P

jodå det är bra, själv ? :)

2011-12-04 @ 15:20:39
URL: http://www.rrobin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0